Klacht: onvriendelijke verkoopsters

op 19 januari 2014 over Primera in de categorie Boekhandel

Ik wil hierbij een klacht melden over de verkoopsters bij de Primera in Riel. Aangezien ik er net ben komen wonen en het de enige mogelijkheid is om in Riel een pakje te verzenden kom ik er wel eens. Helaas zijn de verkoopster(op misschien 1 na) altijd chagrijnig. Misschien omdat ik geen bekend gezicht ben in het dorp, wie zal het zeggen, maar ik kom er serieus altijd met een vervelend gevoel van terug.Een voorbeeldje: Een tijdje terug wilde ik een pakketje versturen.Ik had het zo ingepakt dat het door de brievenbus zou kunnen. Ik lette even niet op en voordat ik het wist zat er een pakketzegel op. Oh zei ik vriendelijk, ik wilde het eigenlijk per brievenbuspost verzenden. De verkoopster in kwestie slaakte een zucht,haalde er geagiteerd het track en trace etiket eraf en pakte de plastic brievenbus die wordt gebruikt om te bepalen of het pakketje door de brievenbus kan erbij.Vervolgens probeerde ze echt behoorlijk demonstratief het pakketje door de brievenbus te duwen. Het lukte haar(volgens mij helaas aan haar gezicht te zien).Een tot ziens kon er nog net af maar ik hoorde hoeveel ze moeite ze daar voor moest doen.Ook als je zegt dat je je wenskaartje zo wel meeneemt(zonder het overbodige papier eromheen)krijg je ook een zuur gezicht en ga zo maar door. Ik ben absoluut geen klager, ik werk zelf in een winkel, maar de Primera in Riel sla ik voortaan gewoon over.

Gewoon wat vriendelijker tegen de klant. ik ben het zelf ook.Moet wel zeggen dat ik tegenwoordig liever ergens anders naartoe ga en denk niet dat ik hier nog kom.

Primera

Heeft op 07 maart 2014 om 08:13 geantwoord

De klant is reeds voorzien van een reactie.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Primera in behandeling genomen

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Primera een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door pluisje1974