Klacht: onvriendelijke personeel / verkeerde prijs

op 23 september 2016 over Kruidvat in de categorie Drogisterijen

Ik was bij kruidvat gagelhof te Utrecht dondrrdag 22 september 2016 rond kwart voor 7. Daar was lactasite in de aanbieding. 50%korting. Op het kaartje stond normale prijs €2,50 per stuk dus fan zouden ze op 1,25 komen en niet 1,80. Ik liet aan de medewerker het kaartje zien. Ze haalt het kaartje eruit en loopt vervolgens naar achter zonder mij een woord te zeggen en komt niet neer terug. Ik ga terug nar de kassa en zegt da ze het voor het bedrag wat op het kaartje staat mee moet geven waarop zei zegt dat ze er niet over gaat en begint mijn spullen af te rekenen. Vervolgens komt er een anadere medewerker aan en ze gaan samen uitgebreid op een smartphone kijken en lachen terwijl ik nog aan het afrekenen ben en krijg geen oog contact en geen antwoord. Ze pakte me geld en geeft het wisselgeld terug en gaat weet verder met haar collega en de telefoon.

Ik wil graaf een terugkoppeling hiervan en ren oplossing want zo ga je niet met klanten om.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Kruidvat

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Kruidvat nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door jennifer1402