Klacht: Onvriendelijke medewerkers

op 24 mei 2016 over ICI Paris XL in de categorie Parfumerie winkels

Vanmorgen was ik in de ici Paris in Waddinxveen. Hier stonden twee jonge verkoopsters, waarvan 1 zo vermoed ik stagiaire is. Ze vroeg of ze mij kon helpen. Ze pakte het product en op mijn volgende vraag reageerde ze geïrriteerd en riep luid naar haar collega of die actie nog wel geldig is.
Vervolgens ging ik afrekenen bij de vaste medewerker. Ze vroeg ‘heeft u een klantenkaart?’ ik stond nog even bij een product te kijken waarop zij nogmaals vroeg ‘heeft u een klantenkaart?’ Waarop ik zeg ‘ik sta nog even te kijken’ met dat ik m’n portomenee pak voor de klantenkaart zegt ze lelijk ‘anders zoek ik hem wel op’. Waarop ik zeg ‘nee, ik ben bezig’. Ze gunt me geen blik geeft het tasje mee, zonder proefje en vervolgens staan ze met z’n tweeen te smoezen.

Ik wens een passende oplossing voor dit. Accepteer het niet om als betalende klant zo te worden behandeld. Wanneer er geen juiste oplossing komt zal ik geen enkele aankoop meer doen bij een ici paris filiaal dan wel online.

Dat laat ik geheel aan jullie over.

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over ICI Paris XL

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over ICI Paris XL nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door A.v.d.V81