Klacht: Onvriendelijke medewerker klantenservice

op 27 september 2017 over ZARA in de categorie Kledingwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik belde met de klantenservice over een retour. We waren halverwege het gesprek en meneer wilde ophangen omdat hij de bus wilde halen. Om 16.15 uur. Ik vroeg zijn naam en hij zei: dat vind ik niet nodig. Toen hing hij op!

Gewenste Oplossing:

Als die meneer mij terug belt en zijn excuses aan biedt en inziet dat zijn gedrag totaal onklantvriendelijk is!

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over ZARA

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over ZARA nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Carolienzwa