Klacht: Onvriendelijke medewerker – 20j zwart haar van allochtone afkomst denk ik

op 08 april 2020 over Lidl in de categorie Supermarkten

7 april 15u30 gingen wij boodschappen doen in Lidl-Eeklo ik was 3de in de wachtrij er kwamen klanten buiten,2 voor mij werden binnen gelaten de nadar werd dicht gedaan ik moest wachten die gast zette zich in de inkomhal.Na 10min.had ik al 11 klanten geteld die buiten kwamen er stond al een hele wachtrij na mij.Ik riep naar mijn man die op de parking stond te wachten Is dat daar zo druk ga eens zien de kassa’s zijn goed zichtbaar van op de parking er waren nog weinig klanten die a.d.kassa stonden . Hij riep naar die man die in de hoek van de inkom zat “ mijnheer mogen die klanten nog niet binnen er zijn al zeker 10 klanten buiten gekomen” waarop hij agressief en al roepend buiten kwam (waarschijnlijk was hij ingedommeld) hij deed de nadar open ik wilde naar binnen stappen hij hield mij tegen ik mocht NIETbinnen ik moest eerst die andere klanten laten voorgaan,die het hem ook kwalijk namen dat hij zo handelde .ik wou zeker geen agressie want het is een moeilijke tijd we zijn dan maar naar de concurrentie gereden .Ik denk niet dat ik daar nog mijn aankopen ga doen ik was wel een wekelijks klant

De oplossing laat ik aan jullie over , ik ben wel heel kwaad en teleur gesteld vertrokken want ik ging daar graag mijn wekelijkse boodschappen doen het is daar prijs kwaliteit een aanrader.

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Lidl over deze klacht.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Lidl in behandeling genomen

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lidl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Lidl

Heeft op 08 april 2020 om 12:59 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door foreetjen