Klacht: Onvriendelijke manager

op 17 maart 2020 over Albert Heijn in de categorie Supermarkten

Ik ging vandaag winkelen bij AH Thiemsbrug te Hengelo. Ik had mijn boodschappen gescand met mijn telefoon. Ik kreeg een telefoontje van mijn buurvrouw die ook een paar boodschapjes nodig heeft en graag de bonnetjes wil.( ze staat onder bewind) en valt onder de risicogroep in deze crisis net als ik. Ik loop naar een medewerkster en leg haar het verhaal uit wat nu te doen? omdat ik immers mijn boodschappen gescand hebt. Ik sta te wachten in de rij en dan komt meneer de manager eraan en die zegt, U heeft een winkelverbod daar bent U van bewust ? Ik zeg nee en vraag hem of dat normaal is wat hij nu zegt in een volle rij waar overigens geen 1.5 mtr. afstand is. Schijnbaar vind hij het wel normaal om zo te doen. Als het alleen mijn boodschappen waren had ik ze laten staan, maar ik hou wel rekening met mijn medemens in deze crisis tijd. Ik loop ook risico maar om zo behandeld te worden, geen woorden voor.

Ik wens van meneer dat meneer niet zo respectloos met mensen om kan gaan. Vooral niet in deze tijd. Ik verwacht ook een excuses, want niks is vernederende in een volle rij te staan, om te zeggen U heeft een winkelverbod

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Albert Heijn

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Albert Heijn nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Caja68