Klacht: Onvriendelijke en wisselvallige klantenservice

SSj4_Bamisoep op 07 december 2021 over UPS in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ik had een pakket verstuurd naar Thailand, nu kan deze daar niet in ontvangst genomen worden omdat dit een drone bevat en daar schijn je een bepaalde licentie voor te moeten hebben wil je hem ontvangen. Eerste contact met Ups is al meer dan een maand geleden, hierbij werd toegezegd zonder kosten teruggestuurd zou worden, helaas was er niks gebeurd, telkens als ik belde naar een status van de situatie kreeg ik een ander verhaal. er zou een case aangemaakt worden, later weer gebeld en er werd gezegd dat er geen case was aangemaakt, pakket zou onderweg terug zijn, nog steeds geen beweging, weer gebeld, moest nog even geduld hebben, weer gebeld, zowel de ontvanger als zender zouden het pakket niet meer willen, klopt dus niks van, weer gebeld werd er gezegd dat het pakket kwijt was geraakt en dat ik een claim in moest dienen, dit lukt niet, weer gebeld en werd er gezegd dat het pakket niet kwijt was, en dat dat ik nu zelf contact moest zoeken met Thailand waar het pakket is, er is mij al meerdere malen toegezegd dat het pakket al op zijn retour is dus zeer vreemde situatie, wederom zou er ene case aangemaakt worden, er zou al meer dan 4x contact met me opgenomen worden maar er gebeurd helemaal niks. Je kan toezeggingen niet zomaar veranderen naar wat anders, ik verwacht dat ups alsnog gaat zorgen dat het pakket retour gestuurd worden en anders mij alsnog een claim kan laten indienen. Telkens als ik bel en het wordt voor de medewerker te moeilijk wordt er verscholen achter dit is wat ik van mijn supervisor moet zeggen, en als je door vraagt wordt gewoon de telefoon opgehangen.

P.S. Dit is de 2e x dat ik deze klacht indien aangezien UPS de vorige keer de klacht gelijk op opgelost drukt terwijl dit niet zo is.

Pakket zsm retour zoals toegezegd zonder kosten. Of een claim laten doen, en dan zonder dat ik hier een account voor hoef te maken aangezien dit niet werkt.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar UPS over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door UPS in behandeling genomen

Bericht van UPS

1 maand geleden - Beste Marlo, Bedankt voor uw bericht. Het spijt me te horen dat uw zending nog niet is geleverd. Ik heb dit meteen nagekeken in ons systeem, maar helaas kan ik de zending niet vinden. Zodoende zullen we een onderzoek moeten starten. Om dit onderzoek te kunnen starten zal ik u eerst moeten vragen een claim in te dienen op onze website: https://www.ups.com/nl/nl/help-center/claims-support.page?locnl_NL Zodra de claim is ingediend, zal het onderzoek automatisch gestart worden. Mijn collega´s zullen dan verder contact opnemen met u, uiterlijk binnen 10-15 werkdagen ontvangt u de uitslag van het onderzoek. Lukt het niet om een claim te starten kunt u een mail hierover sturen naar [email protected] Ik vertrouw erop u voldoende geïnformeerd te hebben.Ons excuses voor het ervaren ongemak. Met vriendelijke groet, UPS Customer Service Belgium The Netherlands

UPS

Heeft op 07 december 2021 om 09:30 geantwoord

Beste Marlo,

We hebben helaas verder geen bericht meer ontvangen met betrekking tot ons eerdere bericht.
Mocht u alsnog contact met ons opnemen, dan help ik u graag verder.

Ik wens u nog een prettige dag toe.

Kind regards / Vriendelijke groeten,
UPS Customer Service
Belgium The Netherlands

SSj4_Bamisoep

Heeft op 07 december 2021 om 10:34 geantwoord

Klacht is nog steeds niet opgelost. Wederom wordt ik in de wacht gehouden en dat is geen oplossing. Ik plaats de klacht gewoon weer opnieuw, lekker makkelijk op het knopje opgelost drukken terwijl er helemaal niks bij ups gedaan wordt.

Alle klachten die gemeld zijn door SSj4_Bamisoep