Klacht: onvriendelijke cassières

op 28 april 2016 over Jumbo in de categorie Supermarkten

Al een aantal keren bij de Jumbo gehad dat ik bij de kassa wordt afgesnauwd door de kassameisjes, ze kijken je nauwelijks aan en wensen je op een zeer onvriendelijke toon ‘een fijne dag’ toe. Zojuist een steekproef gehad bij de scankassa, wordt er op een onvriendelijke toon gezegt ‘ja ik moet een steekproef doen’ waarbij alles uit mijn tas wordt getrokken, waar o.a. eieren in zaten. Had wel iets vriendelijker gemogen en ‘passend’ worden teruggestopt in de tas, en niet dat ik zelf vervolgens alsnog de helft er weer in moet doen.
De ‘oudere’ dames achter de kassa ben ik helemaal tevreden mee, maar meisjes van een jaar of 16 mogen toch wel wat aan hun vriendelijkheid gaan werken, de Jumbo te Wijchen.

Ik zou tevreden zijn wanneer deze meisjes wat vriendelijker over zouden komen en niet alsof ze het alleen al vervelend vinden er te zijn.

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Jumbo

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Jumbo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door anoniem1802