Klacht: Onvriendelijke behandeling

op 13 juni 2016 over Primera in de categorie Boekhandel

Goedendag
Wilde graag kaartjes bestellen voor een Theatershow op 4 december in het Rai theater. Via ticketshop zag ik dat ik de kaarten ook in een Primera winkel kon kopen . Ik belde naar de Primerawinkel in Diemen op het Diemerplein, en kreeg een meneer aan de lijn, die mijn vraag of het mogelijk was daar deze tickets te bemachtigen antwoordde ” ja dat kan ik zo niet weten” Ik verzocht hem daarop of hij dat kon uitzoeken voor mij en de meneer antwoordde dat ie met andere dingen bezig was.
Ik moest hem er helaas op wijzen dat ik ook een klant ben die geholpen wilde worden, dus toen werd toch maar de computer opgestart.
Eerst was er niets bekend, maar toen ik aangaf het zelf wel gezien had via Ticketmaster, werd het gevonden.
Nog voordat ik wilde zeggen dat ik naar de winkel zou komen om de kaarten op te halen ” blafte” deze meneer me toe, dat hij niet van plan was de tickets uit te printen, want als “ze” niet komen opdagen zat hij met tickets. Ik vind dit een zeer onvriendelijke en onterechte aanname en voel me daarom niet heus behandeld. Ik zal nu moeten uitwijken naar een andere winkel verder uit mijn buurt.

Ik ben tevreden als deze meneer op zn onbeschofte en klantonvriendelijkheid wordt gewezen.
Ik zou hier graag een terugkoppeling over willen

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Primera in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Enid Ubbergen