Klacht: Onvriendelijk teamleider

Shabi op 28 februari 2021 over Lidl in de categorie Supermarkten

Ik kom al ongeveer 6 jaar in vleuterweide Lidl en nu al een klein half jaar zijn we verplicht om met mondkapjes de zaak binnen te treden nou was ik vandaag 28-02-2021 me mondkapje vergeten om mee te nemen dus gebruikte ik me sjaal om te winkelen eenmaal bij de kassa zat meneer John zogenaamd een voorbeeldfunctie achter de kassa ipv netjes aan me te vragen wat de reden is waarom ik geen mondkapje heb viel die me aan en ging enorm lang discussiëren met mij bij de kassa dat ik verplicht ben om met mondkapje te komen en mij kleineren. Ik werk zelf al hoofdconducteur en teammanager bij de Ns dus meneer hoeft me echt niet te vertellen dat mondkapje verplicht is. Dit heb ik eerder ook meegemaakt dat als je wat vraagt heel slecht wordt behandeld onvriendelijk. En nog iets vroeg om me bon maar die werd geslingerd bijna tegen me gezicht aan.

Ik ben tevreden als men lacht bij de kassa in de winkel en mij behandeld zoals ieder ander burger ik krijg het gevoel dat John artikel 1 niet goed handhaaft

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Lidl over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Lidl in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lidl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Lidl

Heeft op 28 februari 2021 om 18:05 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door Shabi