Klacht: Onvriendelijk personeel

op 26 juli 2016 over Kruidvat in de categorie Drogisterijen

Ik wilde vanochtend 2 + 2 gratis (actie) Fa deodorant kopen. Er lagen er maar 3, dus dat vond ik al een minpunt. Ik dacht dan neem ik er maar 3 en krijg ik er 1 gratis in plaats van 2. Dat kon niet volgens de verkoopster en ik kon ook geen tegoedbon laten uitschrijven. Ik zei, wat maakt het nou uit of ik er 1 of 2 gratis krijg. Dat is toch alleen maar in jullie voordeel? Toen stond de verkoopster me zeer onvriendelijk te woord en moest ik maar een klacht indienen bij het hoofdkantoor. Die heb ik vervolgens gebeld en mij werd gezegd dat het beleid toch echt 2 + 2 is. Wel gaf ze me gelijk voor wat betreft de voorraad en de onvriendelijkheid van de verkoopster. Ik hoor trouwens vaker dat de verkoopsters in dat filiaal nou niet echt de vriendelijkste zijn. Dat heb ik ook aan het hoofdkantoor doorgegeven en er zou melding van worden gemaakt.

Aan het beleid valt helaas niks te veranderen, maar ik zou willen dat de verkoopsters het op een vriendelijke en duidelijke manier aan hun klanten uitleggen. Eigenlijk vind ik dat wanneer er een actie geldt voor 2 + 2 gratis, en er is niet voldoende voorraad, dat men wel van de regels af zouden moeten kunnen wijken, en in mijn geval dus ook niet moeilijk zouden moeten doen als ik er 1 gratis meeneem.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Kruidvat

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Kruidvat nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Anne1lies