Klacht: Onvriendelijk personeel

op 12 juli 2016 over Karwei in de categorie Bouwmarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Van het weekend bij karwei Rijssen geweest! Bestelling geplaatst stond iemand achter die nog niet eerder een bestelling had geplaatst iemand hielp hem daar mee! Goed afgehandeld verder alleen had nog een paar losse dingen die ik af wou rekenen en gebruik wou maken van 20% kortings coupon de medewerker vroeg oo een botte manier of ik de bonnen bij me had die had ze nodig ik zei nee die liggen hier wel zei ik nee zegt zei je moet ze bij je hebben anders geen korting! Heel raar als ik in goor kom liggen ze bij de balie is er niks aan de hand en hier kan het niet en ook nog op een botte manier totaal geen service

Gewenste Oplossing:

Lijkt me verstandig dat ze hun medewerkers op klantvriendelijksheids cursus doen want dit kost je klanten!! Ze had het op een nette manier kunnen brengen!

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Karwei in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Femke26