Klacht: Onvriendelijk personeel

op 07 juli 2016 over Bristol in de categorie Kledingwinkels

Onlangs ( 5 juli 2016 rond 16:30) zijn wij wezen winkelen bij Bristol in Zwolle aan Deventerstraatweg 22. We waren dames schoenen aan het bekijken. Vervolgens zagen wij een paar schoenen liggen die wij mooi vonden. Maar de juiste maat lag er niet om te passen, we zagen de juiste maat boven de stelling tussen de gestapelde dozen. Mijn vader wou de juiste maat schoenen pakken, tussen tijd kwam er een medewerker volgens hem was hij filiaalmanager en zij tegen mijn vader leg de doos terug. In de eerste instantie dacht mijn vader dat het een grap was. Maar vervolgens riep hij met boze en onbeleefde manier leg de doos terug. Mijn vader heeft gevraagd hoezo dat hij de schoenen terug moest leggen. Met een onbeleefde en brutaal manier gaf hij antwoord, het zijn mijn voorraad dozen en je mag er niet aankomen. Terwijl hij ook op een vriendelijker kon vragen, kan ik misschien helpen met het gewenste schoenen te pakken. We winkelen altijd in Deventer als tevreden klant maar dit komt ons eerste keer voor, want in Deventer pakken wij altijd ons eigen schoenen uit het stelling.

Na een onvriendelijk behandeling van het personeel is er een discussie ontstaan, we wouden vriendelijk met hem praten hoezo het niet mag terwijl we het in altijd in Deventer toegestaan wordt.
Maar hij wou niet luisteren, asociaal zat hij ons te negeren. Hij gaf een telefoonnummer waar we een klacht konden indienen, maar dat was op een manier het boeit mij niet je mag doen wat je wilt. Vervolgens zijn wij op zijn manier wezen praten, ik vroeg hem waar het stond dat je de dozen niet mag pakken, maar hij bleef maar asociaal gedragen. In een keer begon hij te schreeuwen ik ben niet bang van jullie en liep weg naar binnen. Vervolgens kwam een andere medewerker, die zij dat wij de winkel uit moesten. We werden zo behandeld, het leek op of we wat hadden gestolen.

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Bristol over deze klacht.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Bristol in behandeling genomen

Bericht van Bristol

6 maanden geleden - De districtsmanager heeft de klacht in behandeling en gaat de klacht bespreken met het personeel.

Bericht van Bristol

6 maanden geleden - De assistent filiaalmanager heeft telefonisch contact met de klant gehad. De klacht is alsnog klantvriendelijk opgelost.

Alle klachten die gemeld zijn door A.Gnn