Klacht: Onvriendelijk personeel

op 30 juni 2016 over Van der Valk in de categorie Reizen Algemeen

Toen ik met twee vriendinnen bij Van der Valk wilde zitten om koffie te drinken werden wij zodra wij in de lobby waren gaan zitten, aangesproken door een werknemer, vermoedelijk de manager. Hij vroeg ons wat wij kwamen doen en vervolgde daarna met wat leek op een ondervraging. Zo leek hij ons ervan te beschuldigen in het hotel te zijn om ´bekende mensen´ te spotten en vertelde ons hier niet van gediend te zijn. Ik ben niet zeker van de bedoelingen van deze man, maar toen wij hem er eindelijk van overtuigd hadden dat wij geen ´groupies´ waren voelden wij ons niet meer op ons gemak. Na onze koffie opgedronken te hebben vertrokken wij snel; door deze onvriendelijke benadering voelde het alsof wij ´weggejaagd´ werden uit de lobby. We zijn dan ook erg ontevreden over het onvriendelijke gedrag van het personeel en zouden mensen zeker niet aanbevelen om hier wat te gaan drinken; het personeel geeft je niet het gevoel welkom te zijn.

Wij zullen tevreden zijn met een excuus en/of vergoeding voor deze zeer onprettige ervaring.

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Van der Valk

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Van der Valk nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Gwen_Rochat