Klacht: Onvriendelijk intimidatie ongewenst aanraken

op 20 februari 2018 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Ik vroeg aan de bus chauffeur of ik mijn klein geld aan hem mocht geven en de rest kon pinnen omdat ik niet genoeg had vervolgens krijg ik rare opmerkingen naar me toe gegooid, blijkbaar stond ik in de weg en konden mensen er niet langs waardoor de buschauffeur mij aan de kant dieuwde vervolgens kon ik oprotten was ik een trut en een k*t wijf… lekkere klantenservice noem ik dat !

Wanneer je gewoon respect krijgt

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Arriva

4 maanden geleden - Beste Victoriaxxxx, Wat een gekke situatie! Ik wil je klacht graag in behandeling nemen maar dan heb ik wel meer informatie van jou nodig: - Om welke buslijn gaat het? - Bij welke halte ben je ingestapt? - Hoe laat ben je ingestapt? - In welke richting ben je gereisd? Ik hoor graag van je. Met vriendelijke groet, ^Manon Webcareteam Arriva

Reactie van de melder van de klacht Victoriaxxxx

4 maanden geleden - Het was bus 29 op de kampstraat om 8 uur de bus zou ri landgraaf gaan. Ik voelde me door de situatie zo niet op mijn gemak dat ik uit de bus ben gestapt en een bus later heb gepakt.

Arriva

Heeft op 20 februari 2018 om 19:01 geantwoord

Beste Victoriaxxxx,

Bedankt voor je reactie. Hopelijk kon je in de volgende bus wel gedeeltelijk betalen en pinnen.

Je klacht heb ik intern uitgezet in de regio. Daar zal het verder opgepakt en uitgezocht worden. Wij passen altijd hoor en wederhoor toe met onze medewerkers. Wij verwachten van hen dat zij betrokken zijn en al het mogelijke ondernemen om reizigers een optimaal reiscomfort te bieden.

Excuses voor het ervaren ongemak die je hebt gehad!

Mocht je nu of in de toekomst nog vragen hebben over deze melding of een ander voorval, dan adviseer ik je om contact met ons op te nemen via onze Twitterpagina onder @Arriva_NL , Facebookaccount www.facebook.com/ArrivaNederland of ons online contactformulier: http://bit.ly/2uFLeFj.

Lina
Arriva Webcareteam

Alle klachten die gemeld zijn door Victoriaxxxx