Klacht: Onvriendelijk geholpen weggestuurd

op 01 september 2018 over Lidl in de categorie Supermarkten

Vanavond 18-8-2018 om 18:55 nog een laatste boodschapjes gedaan bij Lidl in huizen (kassa 3 bij ayoub) we sluiten aan bij de kassa terwijl het lampje op groen was. Toen we de boodschappen op de band legde zei ayoub dat de kassa ging sluiten en was het bordje inmiddels rood aan t knipperen. Wij gingen naar andere kassa toe en tot onze grote verbazing ging een andere klant met buitenlandse kenmerken zijn volle kar met boodschappen op de band leggen en werd tot onze verbazing gewoon geholpen terwijl wij 2 tellen daarvoor zijn weggestuurd. Wij voelden ons op dat moment gediscrimineerd! Dus wij zijn bij ayoub aan de kassa gaan staan en hebben we hem daarop aangesproken. Hij reageerde onvriendelijk en toen we aangaven dat we klacht gingen indienen gaf hij als antwoord “je doet maar” Hoe onvriendelijk kan je zijn!!!

We komen altijd onze boodschappen halen bij de Lidl in huizen (Naast t hoofdkantoor van Lidl Nederland). Dit zou een voorbeeldwinkel moeten zijn met vriendelijk en gemotiveerd personeel. Dit is ayoub absoluut niet!!
op zijn minst zou er excuses aangeboden kunnen worden en de bedrijfsleider zou gemotiveerd personeel moeten hebben. Ik werk zelf in een supermarkt dus ik weet hoe je met klanten om moeten gaan.

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Lidl over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Lidl in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lidl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Lidl

Heeft op 03 september 2018 om 16:39 geantwoord

Heeft op 03 september 2018 om 16:50 geantwoord

Wij hebben geen gesprek gehad.

Alle klachten die gemeld zijn door Django2010