Klacht: Onvriendelijk en ongeïnteresseerde medewerkers

op 01 juni 2016 over Vliegwinkel.nl in de categorie Online Vliegtickets

Vakantie geboekt en betaald, geen bevestiging ontvangen en daarom na twee dagen zelf gebeld, vakantie kon niet geboekt worden.
Na 3 x bellen is er eindelijk actie ondernomen om mijn geld terug te boeken, heeft 22 dagen geduurd.
Nooit meer !!!

Ten eerste had ik een bevestiging (of niet ) verwacht via e mail.
Ten tweede wens ik netjes behandeld te worden aan de telefoon als ik vriendelijk vraag om mijn geld terug te storten waarvan ik redelijk vind dat dit in twee dagen moet kunnen.

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Vliegwinkel.nl over deze klacht.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Vliegwinkel.nl in behandeling genomen

Vliegwinkel.nl

Heeft op 08 juni 2016 om 10:44 geantwoord

Helaas heeft de klant te weinig gegevens achtergelaten om een boeking te kunnen vinden.
Wellicht is er tijdens het boeken een storing geweest, waardoor enkel de betaling bij ons terecht is gekomen. Dit is uiteraard erg vervelend, maar kan helaas voor komen.

Telefoongesprekken worden niet opgenomen en daarom niet teruggeluisterd. Mijn excuses als de klant het gevoel heeft gehad niet netjes behandeld te zijn.

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Vliegwinkel.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Marcel van Zanten