Klacht: Onvriendelijk en geen aandacht voor de klant

op 09 augustus 2017 over Bershka in de categorie Kledingwinkels

Afgelopen dinsdag lekker wezen shoppen. Zo ook in de Bershka in Eindhoven, aangezien ik hun kleding erg leuk vind. Ten eerste moest ik erg lang in de rij wachten om dan uiteindelijk aan de beurt te zijn, toen ik eenmaal aan de beurt was snap ik wel waarom. Er waren twee kassa’s open, waar twee meiden aanstonden. Ze zaten de hele tijd met elkaar in het Engels te kletsen. Ik snap dat ze tegen elkaar Engels praten omdat dat het beleid van Bershka is. Maar je gaat toch niet een heel gesprek houden en daardoor de klanten 10x langer laten wachten. Nou dat gehad te hebben en eindelijk aan de beurt te zijn zegt de dame aan de kassa geen goeiedag. Ik zeg wel gewoon hallo. Verder is ze alleen maar in gesprek met haar collega. En niet over iets betrekkelijks over de winkel. Gewoon over het dagelijks leven. Dan zegt ze: “20 euro” geen alstublieft niks. Ze zegt: Tasje erbij? Waarop ik antwoordt ja graag. Uiteindelijk doet ze de bon in de tas en overhandigt de tas, nog steeds kletsend met haar collega. En zegt geen tot ziens. Nou ik vond het nogal onvriendelijk en kom liever niet meer bij haar aan de kassa

Ik ben tevreden wanneer ik met respect, en aandacht voor de klant behandeld wordt en niet zo! Kletsen doen ze maar in hun eigen tijd

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Bershka

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Bershka nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Kyravanoel