Klacht: Onvriendelijk behandeld na foute omroep utrecht centraal

op 26 januari 2014 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

Op 26-01 wouden wij graag naar huis met de trein. De eertse trein die wou wouden nemen reed al niet! De 2de ging via amerfoort naar zwolle een intercity. We zitten in de trein wordt er omgeroepen dat deze trein niet gaat rijden. U wordt verzocht om via weesp te reizen, via overvecht. Dus wij gauw de trein uit, naar boven naar de servicebalie om te vragen hoe en wat. Zegt de dame?!? achter de balie nee hoor, de teein waar u in zat vertrekt gewoon naar zwolle op spoor 12. Nou moe! Wij weer terug naar de trein! Trein weg! Waar nog +- 30 mensen stonden die het niet meer snapte. Weer terug naar boven. Zegt de dame achter de balie dat het NIET is omgeroepen. En dat wij dat niet hebben kunnen horen?!? Sorry mevrouw, maar maakt u mij nu uit voor leugenaar? Waarop ze zegt; ja! Om op dat moment netjes te blijven was heel moeilijk want de dame ging maar verder met zeggen het is u eigen probleem u had in de trein koeten blijven zitten. En dat ik maar mooi dom was?!? Waarop ik naar haar naam vroeg, tot 3x toe. Waarop de dame?!? steeds nee antwoorde. Om niet mijn geduld te verliezen zijn we naar de ticketbalie gelopen. Waar de dame het ook raar vond. Maar kon ons het geld niet terug geven omdat de kaartjes afgestempeld waren. Waarop er een anderw conducteur komt die zegt dat het wel degelijk is omgeroepen. Naaa moe! Dus wij weer terug naar de dame?!? achter de balie om te zeggen dat haar collega zelf zegt dat het wel degelijk gezegt is!! Waarop ze zegt; nou met zo’n houding kom je er wel. Nou sorry dame?!? Jij zit hier achter een balie op je 50ste! Jij hebt duidelijk jiks met je leven gedaan. Fijne avond! Waarna ze provoserend gaat staan en nog wat na roept. Nou petje af voor deze dame! Ik wil dat deze dame heel gauw haar ontslag krijgt, ik wijs haar namelijk met liefde aan. En ik wil mijn geld terug. 2x retour hardenberg utrecht! En een persoonlijk excuus van deze dame. En ns, doe iets aan jullie omroep instalatie, en je personeel. Ik laat het hier niet bij zitten.

Geld retour! Minimaal. Excuus van de dame?!?. En ns.

Heeft op 28 januari 2014 om 10:21 geantwoord

Helemaal niet afgesloten. Ze geven geen gehoor aan terugbetaling! En met de dame wordt duidelijk niks gedaan. Dus een oplossing? ABSOLUUT NIET!!!

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door NS in behandeling genomen

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat NS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

NS

Heeft op 28 januari 2014 om 11:18 geantwoord

antwoord met uitleg aan de klant

3 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van NS beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door Liannewiersmalwd