Klacht: onvriendelijk behandeld door medewerker

op 29 mei 2020 over Lidl in de categorie Supermarkten

Vandaag 29-05 om 08:10 ben ik boodschappen gaan doen in Lidle (vestiging Barendrecht) Ik heb mijn auto geparkeerd waar een bord staat ‘parkeren als je met kinderen bent’ Ik doe elke dag boodschappen bij de vestiging Lidle Barendrecht. vaak ben ik dan ook met mijn kind. Dit keer dan niet en ik ga op het parkeerplek parkeren waar het bord staat. Niet wetende dat je kind erbij moet zijn. Ik wil naar binnen lopen en 1 van de medewerker begint gelijk met : zou je voortaan je auto ergens anders willen parkeren want het is alleen bedoelt als je kind erbij is. Ik zeg oke en waarom word de andere burger niet aangesproken. ze zegt er richt een pijl op het parkeerplaats waar je nu staat. Ik ben nooit aangesproken hiervoor,ik zie elke da auto’s parkeren op het plek zonder kinderen . Maar ik heb een kleurtje dus ik word nu aangesproken voelt voor mij als rascistiche aanval of omdat ze weet dat ik er goed uit zie en zij niet. :)Ik help elke dag mensen met corona of ondernemers die nu problemen hebben namens Gemeente Rotterdam. De medewerker helpt op haar manier de burgers die boodschappen komen doen en 1 van haar taken zijn dat de boodschappen wagen desinfecteren ik heb geen tijd voor dit en zeker niet met zo een aanval in de ochtend. Ik wilde haar nog aanspreken , als ze dit nu aan mij doorgeeft dat ze dit bij iedereen moet doen. Wetende dat jullie daar ook geen tijd voor hebben om te kijken hoe iedereen op het terrein parkeert. Of anders kan ik namens Lidle een verzoek indienen voor het inzetten van een BOA die controleert op hinderlijk parkeren. Het gaat mij nu meer om dat het racistisch overkwam en niet op een vriendelijke manier. Vandaar deze klacht naar haar toe. Het was een medewerker met kort mannelijk coup en ik schat haar in de 40. Ik kan haar zeker aanwijzen. Maar ik tolereer dit ook niet, en zeker omdat ik dagelijks mijn boodschappen doe bij Lidle Barendrecht. Ik kom thuis en zit mij totaal niet lekker vandaar dus deze klacht. Ik ben benieuwd of jullie echt controleren waar iedereen parkeert, waarvan ik weet dat het niet zo is.

Iedereen moet zich aan de regels houden en vooral in deze moeilijke tijd. Maar als we vriendelijker tegen elkaar zijn,zal de wereld ook weer mooier worden. Als de medewerker dat niet kan , moet ze daar niet werken omdat zij met een verkeerde been uit bed is gestapt.

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Lidl over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Lidl in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lidl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Lidl

Heeft op 29 mei 2020 om 15:25 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door Milva