Klacht: Onvriendelijk behandeld

op 20 juni 2017 over Kruidvat in de categorie Drogisterijen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik stond samen met mijn kleinzoon van 6 in de rij bij de kassa, rond 13.00 uur vanmiddag. Omdat het vrij druk was ging er nog een kassa open en werd de volgende klant verzocht aan die kassa te komen. De kassiere was een dame die er al meer dan 25 jaar werkt. Ik legde mijn boodschappen op de band. Op dat moment komt er een man van buiten de winkel waar hij een artikel uit een mand had gepakt en vroeg wat dat kostte. Toen hij dat wist legde hij meerdere artikelen op de band en werd geholpen. Ik was verbaasd. Ik zei tegen de kassiere dat ik aan de beurt was. Ik kreeg als antwoord: daar kan ik niets aan doen, dat moeten jullie zelf maar uitzoeken. Die andere klant kwam van buiten en was dus zeker niet aan de beurt. Ik was dus zeer boos. Zij had kunnen zeggen dat ik aan de beurt was. Voorlopig zullen ze mij bij deze Kruidvat niet meer zien.

Gewenste Oplossing:

Ik zou een excuus van deze kassiere zeer op zijn plaats vinden. Mijn kleinzoon waar ik een waterpistool voor aan het kopen was, was ook zeer teleurgesteld. Misschien kunnen twee gratis
waterpistolen in de vorm van een brandblusser mijn boosheid doen afnemen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Kruidvat

Reactie van de melder van de klacht 150952

1 maand geleden - Ik heb zelf inmiddels twee waterpistolen gekocht. Vind het erg jammer niets van u te horen. Klantvriendelijkheid staat bij deze kassiere niet hoog in het vaandel.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Kruidvat nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door 150952