Klacht: Onvriendelijk

op 04 augustus 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Om 08:29 pakte ik de bus en vroeg ik om een dag kaart, mevrouw scheurde het kaartje af van €8,50. Toen ik dat zag zei ik tegen mevrouw dat ik een dagkaartje van €6,00 bedoelde. Mevrouw stempelde me kaartje af en zei erbij dat die dagkaartjes pas geldig waren na 09:00. Prima maar dan wil ik graag een enkeltje. Dat ging dus niet meer omdat mevrouw al het kaartje had gestempeld. ik wist niet dat de dagkaarten pas vanaf 09:00 geldig waren mevrouw had mij wel wat beter mogen informeren. Nu weet ik zeker deze fout maak ik niet meer!!

Een vergoeding van 2,50

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Arriva

Heeft op 04 augustus 2017 om 10:05 geantwoord

Beste BozeAnoniem,

Ik vind het erg jammer om te lezen dat je dit hebt ervaren. Via deze weg kan ik geen echter uitspraken doen over een mogelijke vergoeding. Ik verzoek je daarom het contactformulier op onze website in te vullen via: https://www.arriva.nl/limburg.htm?regioid=153857.

^SM
Webcareteam Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door BozeAnoniem