Klacht: Onvriendelijk

op 04 augustus 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Om 08:29 pakte ik de bus en vroeg ik om een dag kaart, mevrouw scheurde het kaartje af van €8,50. Toen ik dat zag zei ik tegen mevrouw dat ik een dagkaartje van €6,00 bedoelde. Mevrouw stempelde me kaartje af en zei erbij dat die dagkaartjes pas geldig waren na 09:00. Prima maar dan wil ik graag een enkeltje. Dat ging dus niet meer omdat mevrouw al het kaartje had gestempeld. ik wist niet dat de dagkaarten pas vanaf 09:00 geldig waren mevrouw had mij wel wat beter mogen informeren. Nu weet ik zeker deze fout maak ik niet meer!!

Gewenste Oplossing:

Een vergoeding van 2,50

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 04 augustus 2017 om 10:05 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste BozeAnoniem,

Ik vind het erg jammer om te lezen dat je dit hebt ervaren. Via deze weg kan ik geen echter uitspraken doen over een mogelijke vergoeding. Ik verzoek je daarom het contactformulier op onze website in te vullen via: https://www.arriva.nl/limburg.htm?regioid=153857.

Mocht je nu of in de toekomst nog vragen hebben over deze melding of een ander voorval, dan adviseer ik je om contact met ons op te nemen via onze Twitterpagina, of ons Facebookaccount. Je vindt ons onder @Arriva_NL en www.facebook.com/ArrivaNederland

Met vriendelijke groet,

^SM
Webcareteam Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door BozeAnoniem