Klacht: onvriendelijk

op 04 augustus 2016 over Lucardi in de categorie Juweliers

Hallo wij waren vorige week donderdagmiddag 28 juli bij jullie filiaal in Doetinchem.
Ik kwam daar om een horloge te laten verkleinen.
Er liepen twee medewerkers in de winkel oudere vrouw met lange haren met allemaal sproeten in haar gezicht en een jong Turks meisje.
De oudere vrouw hielp ons met ons verzoek om mijn horloge te late verkleinen.
Ik werd niet netjes behandelt ze begon gelijk van dat het een nephorloge was dat kon ze zien zei ze.
Terwijl ik daar niet om had gevraagd ik wou mijn horloge verkleinen.
Ze was echt onvriendelijk ze begon te tikken op mijn horloge en zei me op onbeschofte manier dat die plastic was.
Ja zegt ze het is een plastic bandje en dat is op eigen risico dat ik die vermaak.
Ik zei oke maar ik wil hem wel vermaakt hebben waarop ze weer antwoorde van het is je eigen risico als die uit elkaar valt is het je eigen risico voor de derde keer.
Toen liep ze met het horloge weg en ging hem vermaken ik zei tegen haar ik heb al vaker hier een horloge laten vermaken en nooit geen reactie gehad zoals u die gaf.
Waarop zei antwoorde het is op je eigen risico want anders doe ik het niet.
Nou ze antwoorde echt schandalig niet normaal dit heb ik nog nooit bij jullie in de winkel bij jullie mee gemaakt.
Ik zei ook tegen haar je hebt nu al 4 keer dat gezegt je hoeft het niet nogmaals te herhalen.
Ik vond het niet leuk hoe ik behandelt werd.
Ze was erg arrogant tegen ons.
De horloge was kleiner gemaakt en we gingen even kijken bij ringen Turkse meisje hielp ons perfect en was echt klantvriendelijk.
We hadden ringen uit gezocht maar was niet in de maat die wij zochten Turkse meisje ging haar even ophalen om meer informatie te vragen.
Nou ze moest volgens mij uit de kantine of kantoor komen en snauwde het meisje af.
Niet normaal en zei op een snauwerige manier die zijn er niet in die maat totaal niet vriendelijk.
Dat is dan collegiaal of noemt men dat zo.
Nou ik vond het onbeschoft.
Ze liep daar na ook gelijk weg.
Waar op ik tegen het Turkse meisje zei wat heb jij een nare collega is ze altijd zo en ze is ook niet klantvriendelijk.
Het meisje zei gelijk klopt ik heb het haar ook al gezegt dat ze anders moet doen.maar ze doet het niet.
Nou sorry hoor als zij dat al zegt dan klopt er toch iets niet.
Ik vind het te erg voor woorden dat zij zo tegen klanten is.
Ze jaagd de klanten de winkel uit niet netjes.
Is zij de bedrijfsleidster nou dan mogen jullie haar wel een cursus geven hoe ga ik met klanten om.
Ik weet wel ga niet meer naar jullie filiaal in Doetinchem want laat mij echt niet zo behandelen .
Ik verwacht dat ik netjes word geholpen en dat was het niet.
Hoop dat jullie deze klacht serieus nemen en er wat mee doen

mvg Yvonne liebrand

Ik was tevreden toen het Turkse meisje ons hielp zij deed het netjes

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Lucardi

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Lucardi nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door yvonneliebrand