Klacht: Onvoorstelbaar

Mar Mar 76 op 27 augustus 2021 over Dynalogic in de categorie Koeriersbedrijven en post

Woensdag 25-08-21 Online een AEG wasmachine besteld bij Media Markt. Voor 23.59 uur zou volgende dag bezorgd moeten worden. Op de “bezorgdag” zeker 5 wijzigingen in de bezorgtijd gehad. Laatste update was dat er tussen 19.25 en 20.15 bezorgd zou worden. Om 20.00 werd er telefonisch gebeld. Kreeg een bezorger van Dynalogic aan de lijn. Deze jongen vroeg wat ik besteld had… Ik gaf aan dat dit een AEG wasmachine was. Vervolgens vroeg hij of ik een Beko wasdroger besteld had. Ik zei dat dit niet zo was. Vervolgens vroeg hij of als ze met de wasdroger voor mijn deur zouden staan ik deze zou weigeren…Ik zei dat dit idd het geval zou zijn. De bezorger zei dat hij sochtends op het depot al had gezien dat het een AEG wasmachine moest zijn ipv een Beko wasdroger. Hij zou dit tegen de plannen hebben gezegd en die zou gezegd hebben; neem de droger maar mee en bied hem maar aan…(???!). Nogmaals vroeg de bezorger of ik de droger wilde of niet (blijkbaar ipv mijn wasmachine..?)!. Ik gaf weer aan uiteraard die droger niet aan te nemen. Hierna beeindigden wij het gesprek. Savonds met Media Markt gebeld, klantenservice. (Ik heb de machine bij Media Markt gekocht dus ga niet met Dunalogic bellen ad 0,45 ct p.m.!!) Konden weinig voor me betekenen en voor een compensatie die ik eis ivm een opgenomen verlofdag moest ik de backoffice hebben. Vandaag weer gebeld met klantenservice, zij kunnen niet doorverbinden naar backoffice. Hierna naar manager gevraagd…die was druk.. terugbelverzoek neergelegd door klantenservice, zou smiddags worden ivm drukte. Om 13.30 nog niets gehoord.. wederom klantenservice gebeld… situatie uitgelegd, manager niet beschikbaar… mijn vraag was toen wat nu de status is en wat er gaat gebeuren. Dame van klantenservice gaf aan dat wasmachine onderweg was… er was niemand bij mij thuis en waarom heb ik geen bericht ontvangen? Er zou om 09.48 een mail zijn verstuurd waarin staat dat wasmachine morgen bezorgd wordt.. Ik zei de klantenservice dat als de mail vandaag verstuurd is mijn machine dus niet vandaag maar morgen blijkt te komen. Dit begreep de dame niet helemaal….
Absoluut mijn laatste aankoop bij Media Markt geweest en waar ook waar Dynalogic voor bezorgd! Dynalogic is voor mij een reden om wel of niet ergens te kopen. Ik heb namelijk niets dan onzin en ellende met hun meegemaakt.

Ik verwacht/eis een vergoeding/waardebon van ten minste €50.- voor een voor niets opgenomen verlofdag, alle tijd en moeite dat mij dit kost en de irritatie van een kapotte wasmachine en overvolle wasmand wat niet nodig was geweest als de afspraken waren nagekomen.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dynalogic over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Dynalogic in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynalogic een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dynalogic

Heeft op 31 augustus 2021 om 14:17 geantwoord

Goedemiddag,

Helaas kunnen wij u niet tegemoet komen in de gemaakte kosten. Het doet ons wel spijt dat dit voor u zolang heeft geduurd. Wel zien wij dat dit inmiddels wel succesvol bij u is geleverd op 28-08 rond 14.00 uur. Nogmaals onze welgemeende excuses voor het ongemak.
Toch nog een hele fijne dag.

Mar Mar 76

Heeft op 01 september 2021 om 16:05 geantwoord

Ik had niet anders verwacht maar bestel nergens meer waar de bezorging door Dynalogic wordt verzorgd.

Alle klachten die gemeld zijn door Mar Mar 76