Klacht: Onvolledige levering

op 10 juni 2017 over Leen Bakker in de categorie Woonwarenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 26-3-17 hebben wij een aanbetaling van€100 gedaan op een tuinameubelement dat op 8-6-17 zou worden geleverd Het resterende bedrag zijn we op 2-6-17 gaan betalen. De firmaDynalogic levert op de betreffende dag 2 van 5 bestelde meubelstukken af. Het is toch niet van deze tijd dat men na meer dan 2maanden geen volledige bestelling kan leveren, zonder de klant daarvan te verwittigen!!

Gewenste Oplossing:

Bij volledige levering, of bij restutitie van het betaalde bedrag.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Leen Bakker

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Leen Bakker nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Leen Bakker in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door wam Smeets