Klacht: Onvolledige levering

op 28 mei 2021 over IKEA in de categorie Woonwarenhuizen

Bed inclusief matras besteld. Deze twee items zouden tegelijkertijd worden afgeleverd.
Nadat de dozen waren afgeleverd zeiden de chauffeurs dat de bestelling compleet was. Op mijn vraag waar het matras was, kreeg ik als antwoord, alles geleverd bye. Het matras zou later worden geleverd.
Nadat de chauffeurs weg waren, stond in de mail van ikea dat alles afgeleverd was, inclusief matras.
Nadat ik bijna 10 minuten in de wacht had gestaan voor de klantenservice, kreeg ik iemand aan de lijn. De eerst volgende mogelijkheid tot nalevering van het matras is bijna een week later.
Op mijn vraag of er iets van compensatie mogelijk was, werd er resoluut nee gezegd.
Ik vind de hele gang van zaken maar vreemd.
Chauffeur die meteen ontkende iets te hebben, zonder nacontrole in de bus, lang wachten op klantenservice en geen compensatie.

Snellere levering van het matras maar in ieder geval had er wel compensatie mogen plaatsvinden al was het in de vorm van een tegoed bon

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over IKEA

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over IKEA nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Avanvuurenjansen1975