Klacht: Onvolledige bestellingen.

op 02 september 2015 over New York Pizza in de categorie Horeca

Hallo,

We wonen in Apeldoorn en bestelde elke dinsdag een pizza (doner en shoarma).
Als we gaan afhalen (duurt het soms best lang) maar je krijgt gewoon goed en vers je pizza!
Totdat je het laat bezorgen, we hebben nu al voor de 5de keer dat onze bestellingen niet compleet was.

We bestellen double side en daarbij de smaken doner en shoarma en daarbij krijg je knoflook sauce (shaorma) en ijsbergsla (doner) dit hebben ze nu al voor de 5de keer niet geleverd. Zonder de sauce is de pizza (shoarma) ook veel minder lekker. Wat vaak gedaan word is dat ze terug gaan en nog komen brengen (15-20 min later) waardoor dus de pizza al koud is en we niks meer aan de sauce hebben en toch hiervoor betalen.

Ook 2 keer hebben ze het pinautomaat vergeten waardoor wij een half uur later weer naar buiten moeten om af te rekenen.

Voor de rest zijn de pizza’s compleet wel erg lekker, maar we denken erover na om niet meer te bestellen bij New York Pizza.

Als de bestelling compleet aankomt bij ons en we meteen kunnen afrekenen.

Of anders doe de sauce over de shoarma heen en niet apart in een bakje.

5 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over New York Pizza

5 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over New York Pizza nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Scircia