Klacht: Onvoldoende aandacht voor mijn probleem

op 01 juni 2021 over Vattenfall in de categorie Energieleveranciers

HAD een app op mijn Telefoon van Vattenfall waar ik kon aflezen hoeveel stroom mijn zonnepanelen opleverden
Sinds vorige week moet ivm privacy in loggen met een link die mij op mijn computer toegestuurd
Dit is voor mij niet mogelijk omdat deze thuis staat ik ik op een boot op de Friese zit.
Ik heb diverse apps oa Digitale post rijksoverheid, post van KPN die nog in het sorteercentrum ligt, al mijn bank zaken waar ik zonder tussenkomst van mijn computer kan inloggen. Hoe kan dit?

Als ik weer gewoon kan inloggen

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Vattenfall over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Vattenfall in behandeling genomen

Bericht van Vattenfall

2 maanden geleden - Goedemiddag, Ik begrijp dat het vervelend is dat je nu niet gewoon kan inloggen. We hebben sinds kort een extra verificatie ingevoerd bij het inloggen. Hiermee zorgen we we ervoor dat een derde niet op jouw account kan inloggen. Zo weten we zeker dat jouw gegevens alleen voor jou zichtbaar zijn. Ik raad je aan om op je telefoon eenmalig op onze mobiele site in te loggen, via je mobiele browser. Je kan daar ook op je mail inloggen zodat je de link kan gebruiken. Dit is eenmalig nodig. Zodra dit gebeurd is, kan je weer zonder problemen inloggen in de app. Vriendelijke groet, Ellen, Vattenfall

Bericht van Vattenfall

1 maand geleden - Goedemiddag, We hebben geen reactie meer ontvangen. Daarom ga ik ervan uit dat het probleem is opgelost. Mocht dat niet zo zijn, wil je dan contact opnemen met onze klantenservice? De contactgegevens vind je op www.vattenfall.nl/contact Vriendelijke groet, Ellen, Vattenfall

Alle klachten die gemeld zijn door [email protected]