Klacht: onverwachte schimmelkussens

op 28 april 2013 over Leen Bakker in de categorie Woonwarenhuizen

Vorig jaar april voor €199,- een kussenbox gekocht passend bij de loungeset waarin alle kussens opgeborgen konden worden. De kussenbox is waterdicht en zou buiten kunnen staan ( wat je volgens mij ook mag verwachten van een box met afmetingen van 155x80x90. Echter bij de eerste zonnestralen wilde ik de kussens uit de box halen en deze waren zodanig beschimmeld dat ik de box meteen weer heb dicht gemaakt. Klacht neergelegd bij Leen Bakker echter het hoofdkantoor heeft de klacht afgewezen. De box zou niet voor lange periode buiten kunnen staan! Ik weet niet precies de omschrijving meer van het product maar dan had ik de box niet gekocht.In juli 2012 is in ieder geval de tekst aangepast gezien het aantal klachten over de box. Het filiaal in Wijchen wil proberen om nieuwe kussens te bestellen en als dit niet lukt eventueel alleen hoezen. Dit is erg vriendelijk maar daar ben ik niet volledig mee geholpen.

Nieuwe kussens en hoezen. Aankoopbedrag retour of nieuwe weerbestendige box.

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Leen Bakker

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Leen Bakker nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door karinnieuw