Klacht: Onverwachte kosten invoer, veel te laat en ruilen retourneren gaat zo moeizaam

op 30 november 2016 over Light in the box in de categorie Internetshops - Elektronica

Ik had een jas en jurkje besteld, na een maand de jas pas binnen en het jurkje bijna 6 weken. Voor de jas moest ik nog €26 bijbetalen voor invoer.Ze passen beiden niet en probeer nu al een week te retourneren. Alleen als het beschadigd is hoef ik de retour kosten niet te betalen . Ik had daarvoor de verzekering bijbetaald. Nu past het niet krijg geen gegevens aangeleverd voor retour en ook nog moet ik de kosten nu zelf betalen. Kon ik net zo goed in de winkel kopen ipv online bij lightinthebox. Kom nog duurder uit en nog zolang wachten. Echt zo moeizaam de service. Ook de foto’s lijkt niet op de werkelijkheid. Echt jammer

Als ik mijn geld terug krijg engeen verzend kosten hoef te betalen. Op zeer korte termijn.Alles is nettjes in originele verpakking en past niet.

7 dagen geleden - Ik heb een email gestuurd naar Light in the box over deze klacht.

7 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door Light in the box in behandeling genomen

6 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat Light in the box een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Light in the box

Heeft op 30 november 2016 om 21:17 geantwoord

Beste C. Mol,

Bij deze willen wij u mededelen dat alleen retourneringen van producten met kwaliteitsprobleem in aanmerking komen voor een volledige terugbetaling. Voor retourneringen van producten zonder kwaliteitsprobleem, dient de klant zelf de verzendkosten voor de retournering te betalen. We raden u aan om bij het lokale postkantoor navraag te doen betreffende de exacte verzendkosten naar Polen.

Hieronder zullen we u helpen om het retour van de product(en) te verwerken.

Alle geretourneerde artikelen moeten in nieuwstaat zijn, ongebruikt en voorzien van de originele labels en verpakking. Wij zullen de terugbetaling of vervanging verwerken zodra we uw geretourneerde pakket ontvangen hebben. De eventuele terugbetaling zal EUR 35.27 zijn.

Let op: SCHRIJF HET BESTELLINGSNUMMER en de RMA Code in het Retourformulier, anders kunnen wij noch de eigenaar van het pakket identificeren, noch uw terugbetaling of vervanging verwerken. Het Retourformulier kan via de link hieronder worden gedownload:

Retouradres en downloadlink:

Het bestellingsnummer is: 1611041319915849
De RMA Code is: 5384025

Zodra we uw geretourneerde pakket ontvangen en geïdentificeerd hebben, zullen we onderzoeken of de inhoud onbeschadigd en in ongebruikte staat is. Dit kan 3 tot 5 dagen in beslag nemen. Nadien zullen we u een bevestigingsmail sturen en de terugbetaling verwerken aan de hand van onze afspraak.

Het Retourformulier bevat alle benodigde retourneringsinstructies alsmede andere handige informatie.Indien u verder nog vragen hebt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen.

Saskia
lightinthebox.com Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door C.mol