Klacht: onverwachte internet kosten

op 27 november 2016 over Simyo in de categorie Mobiele Telefonie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik had een jaar lang een abonnement met alleen bellen en sms bij simyo.
Na een jaar kreeg ik voor de maand september 1000mb cadeau.
Ik gebruikte dit alleen maar om te appen. Op 1 oktober heb ik de internet functie weer uit gezet en ben overgestapt naar een ander provider. In november kreeg ik een rekening van 19,65 omdat ik op 1 oktober zoveel geïnternet had. Ik heb echt het gevoel opgelicht te zijn en kan iedereen adviseren NIET in zee te gaan met dit bedrijf.

Gewenste Oplossing:

Als simyo de kosten niet in rekening brengt.
Ze kunnen zelf ook zien aan mijn internet verbruik dat dit niet klopt.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Simyo

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Simyo nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Simyo

1 dag geleden - Beste John, Wat ontzettend vervelend dat je met een negatief gevoel weg bent gegaan bij Simyo! Dat was zeker niet de bedoeling. Ik kan me goed voorstellen dat je ervan schrikt als je je internetoptie activeerde om je 1000 MB cadeautje te kunnen gebruiken, en als dat internetverbruik vervolgens verder loopt dan 1000 MB. Ik wil je vragen om, als je dat nog niet hebt gedaan, ons te benaderen via onze eigen kanalen. Dit kan via email op Webcare@simyo.nl of via ons forum via www.simyo.nl/forum. Wij kijken dan graag naar je situatie. Vriendelijke groet, Simyo Webcare

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 dag geleden - Deze klacht is zojuist door Simyo in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door john versendaal