Klacht: Onverwachte factuur

op 21 augustus 2017 over medipoint in de categorie Zorghulpmiddelen

Beste medipoint

Enige tijd geleden is er contact geweest met een van uw telefonisten over het ophalen van de producten die ik bij jullie heb kunnen lenen ivm mijn kraamperiode. Helaas is het toch ergens mis gelopen. Ondertussen ben ik verhuisd en was ook mijn nieuwe adres doorgegeven waar het eventueel opgehaald kon worden. Helaas was dit toen niet gebeurd en wist ik niet van de tijd af dat het wordt opgehaald dus heb ik al die tijd netjes gewacht niet wetende dat er ergens blijkbaar iets verkeerd is gegaan. Nu heb ik een factuur gekregen waar ik zover ook nooit bericht van heb gekregen dat er geld in rekening wordt gebracht. Dit komt voor mij dus wel schokkend over. Graag wil ik weten waar het verkeerd is gegaan en wat we aan deze factuur kunnen doen.

P.s.
Het huren en terugbrengen van de klossen ging via een 3de die mijn zaken regelt (sandra) mocht het zijn dat mijn eigen naam niet voor komt zou het misschien en hopelijk met haar naam lukken omdat zij toch de gesprekken heeft gevoerd.

Bedankt
oprah niekoop
Klantnummer: 1125850

Vandaag heb ik kunben spreken met een van uw telefonisten en die geeft helaas aan niet te hebben gezien. Gelukkig heeft zij nu wel het juiste adres ingevoerd en verteld dat morgen de spullen worden opgehaald.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar medipoint over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door Mileyjane