Mijn Klacht:
26 op 27 april heb ik met een vriendin gereisd van utrecht centraal naar Bijlmer. Gezien wij beiden geen €30 willen betalen voor een retourtje, hebben we een NS abonnement voor de trein. Ik gebruik de NS app omdat ik deze het fijnste in gebruik vind, hierop stond de prijs van een reis met de nachttrein niet vermeld en bij aankomst in haast bij de trein, werden we gevraagd een extra €12.50 pp af te tikken voor de trein. Nu hebben wij een abonnement, dus reiskosten gemaakt bij NS door in te checken kunnen we niet terugvragen. Van Arriva krijg ik ook niks terug, zij blijven steevast verwijzen naar hun website welke ik natuurlijk niet gecheckt heb omdat ik altijd met NS en de NS app reis. Ronduit belachelijk en erg armoedig om mensen die dit niet verwachten, €12.50 af te laten tikken bij aankomst bij de trein – iets dat tevens niet erg vriendelijk verliep. Betaal je niet? Pech, wacht maar 4 uur tot er weer een normale trein gaat. Met ons waren vele andere koningsnacht reizigers erg gefrustreerd over deze slechte communicatie.
Gewenste Oplossing:
Geld terug en betere communicatie in het vervolg over extra kosten. Waarvoor checkt men dan in bij NS?
