Klacht: Onverwacht hoge en extra kosten

op 02 juni 2016 over Light in the box in de categorie Internetshops - Elektronica

Ik had een aantal kledingstukken besteld bij Light in the Box. Bij de aflevering van de bestelling moest ik een enorm bedrag aan douanekosten betalen terwijl ik daartegen verzekerd was, werd mij gezegd. Niet alle kleding had de juiste maat. Die heb ik teruggestuurd per aangetekende post. Extra kosten. In plaats van mijn geld terug te krijgen heb ik niets meer van ze vernomen. Al met al was ik veel geld kwijt aan luttele kledingstukken. Het is mij niet gelukt contact met het bedrijf op te nemen. Nergens een e-mailadres of telefoonnummer. De kwaliteit van de kleding is waardeloos.

Wanneer ik het geld geretourneerd krijg van de terug gestuurde kleding, de aangetekende post en de dounaekosten. Ook zou het prettig zijn een e-mailadres of telefoonnummer van dit bedrijf te krijgen zodat ze bereikbaar zijn.

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Light in the box over deze klacht.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Light in the box in behandeling genomen

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Light in the box een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Light in the box

Heeft op 02 juni 2016 om 20:49 geantwoord

Geachte mevrouw de Korte,

Mochten er extra en/of invoerkosten ontstaan en u heeft zich verzekerd bij ons tegen deze kosten, zullen deze naderhand door ons terugbetaald worden, daar wij niet van te voren weten wat de douane en koeriersbedrijven in Nederland berekenen. Het weigeren van een bestelling heeft geen zin, want de koerier zal het product hoogstwaarschijnlijk niet terugsturen, Neemt u contact op met de koerier als u een bestelling geweigerd heeft, voordat zij uw bestelling vernietigen.

Daar wij uit veiligheidsoverwegingen en ter bescherming van de persoonsgegevens geen klachten behandelen via klacht.nl zonder bestelnummer, kunnen wij uw reactie helaas niet hier behandelen

Of u neemt contact op met onze klantenservice :

Hoe kan ik contact met lightinthebox opnemen?

of u plaatst nogmaals een klacht met een bestelnummer.

Wij horen graag van u

Mvrgr.

Het Light in the Box team

Alle klachten die gemeld zijn door Diplomaat