Klacht: Onverschillig personeel

Vriendelijkheid kost niets op 30 oktober 2020 over Albert Heijn in de categorie Supermarkten

Gisteravond boodschappen gedaan in Heemskerk en bij de kassa afgerekend. Cassière Puck. Normaliter zorgt de cassière ervoor, dat de boodschappen naar het eind van de band lopen, zodat je ze daar kunt inpakken. Deze jongedame Puck had daar echter helemaal geen zin in. Ik stond te wachten aan het eind, maar mijn boodschappen bleven recht onder haar neus en iets verderop liggen. Ik liep weer naar voren en keek haar vragend in haar ogen aan. Een zeer onvriendelijke blik, staalharde blauwe ogen…en totaal geen reactie. ik moest mijn boodschappen onder haar neus vandaan pakken. Bizarre situatie. Als vaste klant van AH, wil ik verzoeken bij aanname van personeel op vriendelijkheid en behulpzaamheid te letten.

Een cassière die wat behulpzamer is? Ik moet eerlijk zeggen, niet alle cassières zijn zo onaardig. Deze spande de kroon.

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Albert Heijn

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Albert Heijn nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Vriendelijkheid kost niets