Klacht: onverschillig personeel

op 09 december 2013 over Leen Bakker in de categorie Woonwarenhuizen

Bij Leen Bakker Beverwijk heb ik voor mijn nieuwe woning 3 paar gordijnen besteld,
1 paar verliep goed, 1 paar ( van de woonkamer) bleek naderhand niet op voorraad, dus komt na 2 maanden (gezellig na de kerst)
1 paar mocht ik afgelopen week ophalen, bij thuis komst bleek het niet mijn gordijn,
toen ik Leen daarover opbelde zei de Dame, dat ik maar even terug moest komen met de bon, dan zou ze daar wel kijken wat er mis ging, ze vertikte het om na te gaan of mijn gordijnen daar alsnog lagen,er kwam geen spijt, geen excuus,dus het gordijn van een ander ligt nog in mijn huis, totdat ik zeker weet dat leen MIJN gordijn in de winkel heeft.door 1 Zo n griet,heb ik spijt dat ik in die winkel zoveel geld heb uitgegeven ,in deze vooral moeilijke tijd, gun ik het liever een andere,die wel weten hoe je met klanten om gaat.alsof de banen voor het oprapen liggen zeg.

excuus,dat zou op zijn plaats zijn,

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Leen Bakker

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Leen Bakker nog niet in behandeling is genomen.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Leen Bakker in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door rosamarie