Klacht: onverklaarbaar bedrag

op 30 juni 2017 over Adyen in de categorie Betalingsdiensten

Dag Adyen
U schrijft 11,95 periodiek af van mijn rekening. Kunt u mij vertellen waar dat voor is?
Gr José Brouwer

na een antwoord te hebben ontvangen

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Adyen

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Adyen nog niet in behandeling is genomen.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Adyen in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Adyen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Adyen

Heeft op 06 juli 2017 om 13:47 geantwoord

Geachte mevrouw Brouwer,

Dank voor uw bericht aan Adyen.

Er gaan periodiek op uw naam betalingen naar Squla (http://www.squla.nl/). Ik raad u aan om met dit bedrijf contact op te nemen waar deze betalingen precies voor zijn.

Zie voor meer informatie: https://www.adyen.com/home/information-for-shoppers
Ik hoor het graag als er meer vragen zijn.

Adyen Support
support@adyen.com