Klacht: Onveilige situatie

op 12 juli 2016 over Qbuzz in de categorie Openbaar Vervoer

Betreft: o.a. Qbuzz lijn 14, Assen – Drachten
I.v.m. wegwerkzaamheden in Drachten die tot 31 december 2016 gaan duren doet zich het volgende probleem voor: bussen die vanuit Drachten vertrekken maken een omweg en komen niet meer langs halte Noorderend. Bussen die vanuit Assen richting Drachten vertrekken rijden WEL langs halte Noorderend. (Caparis, AZC enz) Er wordt niet gestopt omdat de halte niet meer in gebruik is, er hangt een witte zak over. Dit betekent dat er pas bij de Vallaat uitgestapt kan worden. Door de werkzaamheden liggen de fiets- en voetpaden eruit. Voor een voetganger is het bijna onmogelijk om nu terug te lopen. (ruim 15 minuten) Geploeter door de modder en lopen over de zeer drukke rijweg. Levensgevaarlijk dus. Dringend verzoek om halte Noorderend, richting centrum Drachten weer in gebruik te nemen als uitstaphalte. Dat scheelt in ieder geval iets want als mensen weer uit Drachten willen vertrekken geldt hetzelfde drama.( Modder, lopen over de rijweg

Zo lang het kan halte Noorderend als uitstaphalte gebruiken.
Veilige voorzieningen voor voetgangers (en fietsers) om van omgeving AZC en Caparis naar de bushalte te komen

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Qbuzz

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Qbuzz nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Mielo