Klacht: onveilig parkeerterrein

op 22 juli 2012 over Roompot in de categorie Vakantieparken

mijn man en ik waren voor het eerst met z’n 2-en een midweek in weerterbergen,omdat onze zoons,18 en 16 jaar,niet meer mee willen,omdat dat toch even “een ding”is,besloten om maar 5 daagjes weg te gaan…een nachtmerry….op onze 2de dag,na lekkeruit eten te zijn geweest,komen we terug,ons huisje is leeggeroofd,laptop,tablet,en onze auto sleutels en dus ook de auto(van 8 maanden oud)onze klacht is dus…iedereen kan op en van het parkeerterrein rijden,géén pasje nodig,de kans was een stuk kleiner dan,dat onze auto was meegenomen….ik hoop dat roompot hier iets mee kan….

betere beveiliging op het park,met pasjes...,laat er desnoods 2 aparte parkeertereinen komen(ruimte zat) 1,zonderpasjes,voor gasten,en 1

Bericht van Roompot

5 jaren geleden - Geachte gast, Hierbij delen wij u mede dat wij uw klacht per heden in behandeling nemen. U ontvangt binnen 2 weken een reactie onzerzijds. Met vriendelijke groet, Webcare team Roompot Vakanties

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Roompot in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Roompot een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Roompot

Heeft op 23 juli 2012 om 16:04 geantwoord

Wij hebben inmiddels contact met de gast opgenomen en het een en ander uitgelegd.

Alle klachten die gemeld zijn door tojomady