Klacht: Onveilig en vies

op 18 juli 2012 over Van der Valk in de categorie Reizen Algemeen

Wij hadden 2 dagen geboekt bij v.d. Valk te Nazareth. Zeer oud hotel. Vrij kleine kamer met zeer slechte verlichting. De TV was erg klein en op bed konden we geen tv kijken en moesten met de stoelen recht voor de tv gaan zitten. Constant omhoog kijken. Toen kwam mijn man erachter dat er was ingebroken. De deur van geforceerd geweest. Wij hebben dit gemeld maar ze wisten van Niets. Voelde me erg onveilig. Het eten was erg duur. Bijna 90 voor een simpel 3-gangen diner. Een zeer slechte kok. Het was niet lekker en eigenlijk gewoon vies. De hele nacht ziek geweest. De vloeren waren vies, de tafel smerig van de vorige gasten. Het bestek was vies wat we kregen. Wij zijn dan ook de volgende ochtend meteen vertrokken.

Wij zijn altijd tevreden geweest bij v.d. Valk. Wij hebben er vele malen gelogeerd, maar daar krijgen wij nu wel twijfels over. De oplossing voor ons zou zijn om in een beter en netter hotel van v.d. Valk een gratis overnachting met ontbijt en een lekker, smaakvol diner te krijgen maar ook dat er vanuit de directie eens gekeken en gegeten gaat worden bij v.d. Valk te Nazareth. Want daar kan het een en ander zeker verbeterd worden. Ook voor de mensen die na ons komen.

Alle klachten die gemeld zijn door Cor65Ger64