Klacht: Ontzettend slecht bedrijf

op 06 augustus 2017 over Fietsenwinkel in de categorie Fietsenwinkel

Eind juni 2017 aller uitgebreidste Brinckers fiets gekocht. Nieuwprijs 3150 euro. We kregen €600 korting. Maar daar werden wel eerst allerlei accessoires bij gezet die ons als kado werden voorgeschoteld. Later bleek dat er bijna 200 euro aan fietspompen en sloten bij wordt gezet waardoor de echte korting eigenlijk 400 euro is. Kreeg in de nacht een email dat de volgende dag de fiets geleverd. Net op tijd de bezorging weten te stoppen omdat ik op vakantie was. Al was ik een uur later wakker geworden was de fiets bezorgd geweest. Zaterdag werd mijn fiets geleverd met zware beschadigingen aan de lak. Hoe wij toen aan de telefoon ‘geholpen’ zijn was schandalig. Ik moest de fiets maar aannemen en dan keken ze later wel wat ik voor de schade terug krijg. Ik heb aangegeven dat ik niet 2850 ga betalen voor iets beschadigds en daarna gaan bakkeleien over een retourbedrag. Tevens mocht ik in de tussentijd de fiets niet gebruiken want anders kreeg ik 10% per 100 km minder terug. Fiets hebben we niet geaccepteerd en is retour gegaan. De manager zou mij die week nog bellen om mijn klacht over de gang van zaken te bespreken. Zou een nieuwe geleverd worden in week 29. Kreeg er zelfs een mail van inmiddels ruim 5 weken verder. Blijkt mijn fiets allang leverbaar. Ik gebeld. Afdeling bestellingen. Kort mijn verhaal gedaan nog voor dat ik uitgesproken was. U bent bij de verkeerde afdeling werd weggedrukt. Afdeling verkoop. Ik mijn verhaal willen doen zegt de meneer kunt u uw verhaal even korter houden.. Uhhhhhhh pardon. Nou goed.. Waar is mijn fiets? Vervolgens vragen wat er gebeurd is terwijl ik daarvoor mijn verhaal niet mocht doen. Ohh zegt hij u heeft een fiets besteld met wel heel veel accessoires. Ik zeg die accessoires hebben jullie erbij gezet als ogenschijnlijke hoge korting terwijl ik ze eigenlijk dus zelf betaal. Mijn fiets werd immers 3350 euro hierdoor. Tot mijn grote verbazing blijkt mijn fiets niet besteld te zijn. Nog voordat ik wat kon uitbrengen zegt de man.. Maar u zit eigenlijk helemaal niet bij de goede afdeling en hij klikt zonder gedag te zeggen hup weg. Toen kreeg ik afdeling service aan de lijn.. Ben totaal 2 x koud doorverbonden. Kon ik voor de derde keer mijn verhaal doen. Ik was er inmiddels klaar mee en heb de aankoop tot mijn grote teleurstelling geannuleerd. Als het al zo een zooitje is alleen met bestellen hoe kan ik dan erop vertrouwen dat als mijn fiets kapot is dat het dan wel geregeld wordt. Fietsenwinkel wat zonde.. Ik was zo blij met mijn gekochte fiets, maar jullie zijn echt heel slecht bezig. Mijn 2850 zal ik dus nooit bij jullie uitgeven voor iets

Had mijn eerste klacht goed afgehandeld. Geef jullie personeel eens een goede telefoon cursus. Zorg wanneer een klant wordt doorverbonden voor een warme overdracht. Zorg voor empathie voor je klant. Kom met oplossingen die daadwerkelijk voor de klant een oplossing zijn

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Fietsenwinkel

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Fietsenwinkel in behandeling genomen

Bericht van Fietsenwinkel

4 maanden geleden - Beste Anette, Wat vervelend om te lezen dat er zoveel mis is gegaan met je bestelling en dat je niet naar behoren bent geholpen. We willen je bedanken voor je feedback, op deze manier kunnen wij onze service blijven verbeteren. Graag willen we via deze weg onze excuses aanbieden. Met vriendelijke groet, Wynand - Fietsenwinkel.nl

Alle klachten die gemeld zijn door Makoeh