Klacht: ontslag

op 18 mei 2016 over Albert Heijn in de categorie Supermarkten

Onze dochter heeft afgelopen week haar ontslag gehad terwijl ze vorige week haar arm gebroken heeft . Volgens mij kan dit helemaal niet. Ze heeft aan haar manager via de app gemeld dat ze haar arm gebroken had. Een aantal dagen later volgde het gesprek. Het probleem bij mijn dochter is dat ze voor haar paardenopleiding veel activiteiten heeft stage extern en soms in de vakantie stage lopen of voor haar orun opleiding trainen. Hierbij moet regelmatig flexibel kunnen werken. Ze wordt regelmatig gevraagd als ze niet kan. Maar als ze zelf tijd heeft wordt ze niet ingedeeld. In mijn ogen zeer onbeschoft. Maar het ontslag is onrechtmatig en hier is het laatste woord nog niet over gezegd.

Als er een normaal gesprek volgde waarin ook de standpunten van mijn dochter wordt gehoord en begrepen. Hierbij is het ontslag ongeldig en zal dit moeten worden terug gedraaid tot haar contract is afgelopen

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Albert Heijn

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Albert Heijn nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Frank jaap