Klacht: Ontrechte aanmaning na op tijd betaald

op 23 augustus 2017 over Zalando in de categorie Online Warenhuizen

15 juni jl 2017 bestelde ik 2 jurkjes samen 56.40.
26 juni 2017 binnen 14 dagen heb ik ze betaald met het juiste kenmerk. Ik ontving een aanmaning per post vorige week donderdag (zou de 2e zijn?). Ik hoefde niet te reageren als ik betaald had maar mij leek het verstandiger dit wel te doen. Helaas een niet zo beleefde mevrouw aan de telefoon die zonder uitzoeken insinueerde dat het dan toch waarschijnlijk aan mij lag want dit gebeurde nooit. Zij adviseerde het betalingsbewijs te mailen aan de afdeling service. Wat ik uiteraard meteen gedaan heb. Vervolgens krijg ik een automatische mail dat vanwege administratieve achterstanden er mogelijk later gereageerd wordt. Na twee dagen nog een mail maar zelfde reactie. Ik snap dat er wel eens wat fout kan gaan maar het gaat niet eens om een retour of ander misverstand. De administratieve achterstanden worden op deze manier bij de klant gelegd die maar in actie moeten komen met het betalingsbewijs, wat ik nog doe ook. Hele slechte reclame en ik zal niet snel nog iets.bestellen na toch wel veel besteld t te hebben de afgelopen jaren( en ook betaald). Ik ben aan het herstellen van een ernstige ziekte en kan mijn energie wel ergens anders aan besteden. Daar kan zalando niets aan doen maar het maakt mijn irritatie zeker groter zeker na contact met de mevrouw van de klantenservice zonder sociale vaardigheden. Ik hoop dat dit opgelost wordt zonder verder conflict wat slecht is voor het imago van zalando maar met name vervelend voor mij zeker in deze periode. Ik vind dit over elke grens voor een groot commercieel bedrijf. Met vriendelijke groet, Jacqueline Hofman

Als ik een reactie ontvang dat Zalando de moeite heeft genomen dit uit te zoeken en hierover geen verdere misverstanden bestaan. Een excuses vind ik op zijn plaats maar dat hoeft niet eens. Als ik maar van deze vervelende energieverspilling wat onnodige spanning opleverd af ben.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Zalando

Reactie van de melder van de klacht Jhofman

1 maand geleden - Ik kreeg een standaard mailtje zonder enige excuses of persoonlijke reactie op de gang van zaken. De betaling was ontvangen ( ja al heel lang, daar ging het om) alsof ik eindelijk betaald had. Het is gelukkig opgelost maar verre van de schoonheidsprijs voor Zalando. Ik zal niet snel nog een keer iets bestellen.

4 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Zalando nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Jhofman