Klacht: Ontploffing van Campinggaz brander

op 10 oktober 2017 over Coleman in de categorie Camping & Outdoor

Afgelopen zomer is mijn Campinggaz gasbrander, die door de firma Coleman wordt gedistribueerd, ontploft met als gevolg dat mijn Vistent, stretcher, fouderaal, reserve hengel plus molen, reserve schepnet en slaapzak in vlammen zijn opgegaan. Deze brander was zo goed als nieuw en het was slechts de derde keer dat ik deze heb gebruikt.

Ik had de brander buiten staan op ruime afstand van de tent maar door de ontploffing en de steekvlam die hierop heeft gevolgd heeft de tent met alles erin vlamgevat.

Ik heb contact gehad met de firma maar na een onderzoek van de door mij toegestuurde foto’s komen hun tot de conclusie dat de brander is omgevallen waardoor de tent is gaan branden.
Dit is pertinent niet waar want was die gevallen dan zou die nooit bij de tent kunnen komen want zover stond deze buiten het bereik van de tent dat dit nooit zou kunnen.

Dit hele gebeuren heeft mij een schadepost van ruim 350 euro opgeleverd en zou graag mijn spullen vergoed zien worden zodat ik weer kan gaan vissen.

Ik zou graag de schade vergoed zien worden van mijn Vistent en alles wat erin stond zodat ik weer kan gaan nachtvissen. De totale schade is ruim 350 euro

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Coleman

6 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Coleman nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Zie-daan