Klacht: Ontevreden product/service

op 08 februari 2018 over Primera in de categorie Boekhandel

Vorig week een product e-smoker gekocht bij primera alexander voor mijzelf en ander.
Thuis eenmaal deed die van mij het niet, en van de ander het wel. Volgende dag na mijn werk langs geweest in schiedam. Meneer verwijs mij dat ik waar ik gekocht heb terug moest gaan.

Dus eerste volgende dag dat ik kon vrijdag ben ik daar langs geweest en gelijk gezegd dat ik het terug wou brengen en mijn geld terug wou de medewerker is 4 keer naar achteren gelopen naar de manager.. en uiteindelijk kwam ze met een onderdeel wat bij mij kapot was om die te vervangen. Ik heb duidelijk gezegd bij het begin dat ik mijn geld terug wou omdat ik dus geen vertrouwen in het product heb. Bij het kopen van het e-sigaret is er ook niet vermeld dat je geen geld terug kon krijgen en nergens anders stond het vermeld. Ik als klant heb recht op mijn geld als het product niet werkt of niet aan de verwachten doet.

Wat moet ik nu met een product thuis vsn boven 30 euro die ik niet gebruik. Vanaf het begin ben ik teleurgesteld en wil ik het product niet meer gebruiken.

Hoe nu verder?

Ik zou het fijn vinden zoals ik aangaf dat ik geld terug krijg voor product. Ik heb geen vertrouwen meer in het product omdat vanaf begin kapotte is verkocht.

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Primera

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Primera nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door SelmaMustafalic