Klacht: Ontevreden over ‘reparatie’ en service

op 01 oktober 2016 over Samsung in de categorie Electronica Merken

Samsung,

Aangezien ik nergens een duidelijke ‘klachtenpagina’ of dergelijke kan vinden plaats ik hem maar hier, in de hoop eindelijk gehoord te worden.

Ik bracht vorige week mijn GSM binnen bij de Mediamarkt in Turnhout omdat ik geen netwerk meer kan krijgen op mijn Samsung Galaxy A3 2016.

Tot mijn grote verbazing stelden jullie reparateurs vast dat er ‘onherstelbare water- of vochtschade’ aan de GSM was. Zover ik mij kan herinneren is er buiten een regendruppel, zweet of eventueel wat speeksel nooit water of vocht in de buurt geweest van mijn GSM.

Jullie belden mij op (mijn moeder nam de telefoon op) en vertelden me dat de schuld hiervoor bij mij lag en dit niet onder garantie zou vallen. Echter weet ik dat 6 maanden na aankoop jullie mij moeten bewijzen dat de fout voor deze vage waterschade bij mij zou moeten liggen. Aan de telefoon vertelden ze dat er foto’s bij de GSM zouden zitten van de schade als ik deze weer ging ophalen in de Mediamarkt.

Ik heb geen foto’s gezien, jullie hebben mij niets kunnen aantonen en ik heb geen flauw benul van waar deze waterschade zou kunnen komen.

Een heel vaag verhaal dat voor mij nog niet uit is en dat ik ten stelligste betreur, zeker omdat ik al sinds mijn twaalfde Samsung producten aankoop.

Hopelijk geven jullie op de één of andere manier gehoor aan mijn klacht.

Met dank.

Ik had graag meer bewijs en uitleg gehad in verband met de zogenaamde waterschade. Ik begrijp namelijk totaal niet van waar deze zou kunnen komen. Oplossing hopelijk overeen te komen.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Samsung

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Samsung nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door eron95