Klacht: ontevreden over mijn combi

op 17 augustus 2016 over Samsung in de categorie Electronica Merken

heb op 31.05.16 een nieuwe combi micro gekocht,wanneer ik er mee thuis kwam en een ovenschotel klaarmaakte viel hij na een gebruik van veertig minuten uit er marcheerde niets meer display weg alles weg…getelefoneerd naar de winkel,en omdat ik er juist mee thuis was mocht ik de dag erna een andere komen halen. Op 10 augustus gebeurt er net hetzelfde,gebeld naar de winkel en wat nu mijn combi moet voor 10 dagen weg om na te kijken dat je als mens zonder zit dat trekt niemand zich aan. Dan denkt ge je koopt een nieuwe en op nog geen 2 maanden tijd heb ik er al twee kapotte gehad. Nu ben ik eens benieuwd wanneer ik hem zal terug krijgen en of het dan in orde is en als dat niet het geval is hoop ik dat ik gewoon een andere mag kiezen en vooral geen samsung meer dit is eigenlijk al mijn tweede samsung waar ik zo mee op de sukkel ben nooit zal ik er nog één kopen als dit niet opgelost raakt.

Zal pas tevreden zijn oftewel als hij wel degelijk in orde is of anders als ze mijn centen teruggeven en ik gewoon een andere kan kopen en dan vooral geen samsung meer.

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Samsung

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Samsung nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door combi