Klacht: Ontevreden over klantenservice

op 29 augustus 2017 over LOI in de categorie Opleidingen en cursussen

Ik heb nieuw lesmateriaal opgevraagd: Engels en Profielboek Gespecialiseerd pedagogisch medewerker 2.

Het lesmateriaal voor Engels zat in het pakket, dank daarvoor, maar dat profielboek niet. Terwijl ik daar nadrukkelijk om heb gevraagd. Ik word er niet goed van, er is elke keer weer iets wat niet goed gaat. Daarnaast zit er in het pakket lesmateriaal voor modules die ik
1. niet heb aangevraagd en
2. vrijstelling voor heb aangevraagd. Hoogstwaarschijnlijk zal ik dit materiaal niet nodig hebben. Zonde.

Verder ben ik echt niet te spreken over de communicatie. Ik vind het erg onprofessioneel gaan. Eerst krijg ik te horen – na opvraag materiaal – via een standaard e-mailtje dat het lesmateriaal binnen 5 werkdagen bij mij is. Vervolgens heb ik na een week nog niets ontvangen en bel ik naar de klantenservice voor meer informatie. (Misschien netjes om de klant zelf op de hoogte te stellen?) Krijg ik te horen dat het pakket pas eind van die week naar PostNL gaat. Ik vraag nog even voor de zekerheid of al het lesmateriaal er in zit dat ik heb opgevraagd. Ja zegt ze aan de andere kant van de lijn. Ik vind het erg vervelend dat ik onjuist word geïnformeerd en krijg steeds meer het idee dat de medewerkers van de klantenservice incapabel zijn en geen idee hebben waar ze mee bezig zijn. Schandalig.

Daar komt nog eens bij dat ik deze klacht heb gemaild met de vraag of ze mij het profielboek alsnog toe kunnen sturen en het antwoord dat ik krijg is dat het boek niet op voorraad is en dat het pas in week 37 wordt verstuurd. Oke, prima het kan niet op voorraad zijn, maar ik krijg de juiste informatie pas 10 e-mails/telefoontjes later.
En ik vind het echt niet netjes dat mijn klacht totaal wordt genegeerd. Ik sta er op dat mijn klacht behandeld word en niet in de doofpot wordt gestopt.

LOI stelt mij zelf op de hoogte van een eventuele vertraging via een e-mail oid.
LOI geeft mij meteen informatie die klopt
LOI toont begrip of verwijst mij door naar de juiste afdeling die mijn klacht wel serieus neemt.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door LOI in behandeling genomen

Bericht van LOI

4 maanden geleden - Beste Miranda, Wat vervelend om te vernemen dat je deze complicaties ondervindt bij jouw opleiding. Het is uiteraard niet onze intentie om je onvolledig of onjuist te informeren. Hierbij laat ik je weten dat ik je klacht zeer serieus neem en ik zal de situatie nader onderzoeken. Zodra ik een oplossing heb gevonden met betrekking tot het boek, zal ik je daarover informeren. Uiteraard neem ik je overige signalen tevens mee en zal ik intern nader bespreken. Ik kom er zo spoedig mogelijk bij je op terug. Vooralsnog mijn excuses voor het ontstane ongemak. Met vriendelijke groet, Thirza LOI Webcare

Bericht van LOI

4 maanden geleden - Beste Miranda, Inmiddels heb ik vernomen dat het desbetreffende lesmateriaal weer voorradig is. Het artikel is 11 september jl. per post verzonden en volgens track & trace inmiddels in je bezit. Mochten de gegevens vanuit track & trace onjuist zijn, verneem ik dit graag. Met vriendelijke groet, Dany LOI Webcare

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat LOI een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

LOI

Heeft op 21 september 2017 om 13:15 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door mirann_daa