Klacht: ontevreden over klantbehandeling na retour

Van Sparrentak op 13 december 2021 over Jumbo in de categorie Supermarkten

Nadat ik drie mini-kerstboompjes met verlichting had gekocht bij de JUMBO in Goes stopte de verlichting al met branden na enkele dagen. Omdat dit niet voldeed aan mijn verwachtingen ben ik hiermee terug gegaan naar de JUMBO-winkel in Goes.
Daar kreeg ik het aanbod voor drie nieuwe verlichtingssnoeren. Omdat ik de kans groot achtte dat ik weer een ondeugdelijk product mee zou krijgen vond ik dit een halfslachtige oplossing. Mijn inschatting was dat het verlichtingssnoer wel werkte, maar dat de batterijen ondeugdelijk waren. Hierna volgde een discussie met de chef van de JUMBO. Hij zei: ‘Ik sta achter dit product’ en bleef bij het aanbod om mij weer 3 nieuwe verlichtings-stringen mee te geven. Ik vroeg hem mij nieuwe batterijen te geven, daar zou ik tevreden mee zijn. De chef wilde daarin niet meegaan. Ik heb het aanbod met tegenzin geaccepteerd. Wéér de verlichting in de boompjes bevestigd. Resultaat: na 3 dagen deden zich dezelfde problemen weer voor en begaf de verlichting het vanwege de slechte batterijen.
Voor de tweede keer terug naar de JUMBO-winkel en daar de betreffende medewerkster aangesproken. Deze liep naar de toonbank, haalde uit een lade 6 batterijtjes en legde die neer met de mededeling: ’46 cent bij de Action!’.
Mijn klacht: Jumbo heeft mij slecht functionerende producten verkocht, heeft me bij een opmerking hierover weer dezelfde slecht functionerende producten aangeboden en mijn klacht daarbij niet serieus genomen en JUMBO heeft me bij herhaling na 3 dagen niet professioneel en naar behoren behandeld. Excuses hadden hier op zijn plaats geweest.
Ik ben al jaren goede klant bij JUMBO en had een dergelijke handelwijze niet verwacht.

Excuses zouden hier op zijn plaats zijn. Verder laat ik het aan JUMBO over.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Jumbo

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Jumbo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Van Sparrentak