Klacht: Ontevreden over hoofdgerecht bij ons 3 daags Voordeelvrijdag Arrangemernt

op 29 december 2017 over Fletcher Hotels in de categorie Hotels

We zijn de afgelopen 3 dagen te gast geweest in het 4 sterrenhotel Willibrordhaege in Deurne . Met 2x uitgebreid ontbijtbuffet en 1x hoofdgerecht op de dag van aankomst.
Over de accommodatie zijn we gewoon tevreden, maar het het aangeboden eten minder. Het ontbijt was goed, maar het hoofdgerecht was een aanfluiting.
We hebben meer dan een uur op ons voorgerecht, een kopje soep met een broodje, moeten wachten, waarbij ik ook gewoon brood kreeg, had het bij het bestellen aangegeven! Het hoofdgerecht kwam na 1 uur en een kwartier, we waren samen, als je met een gezelschap bent is dat nog wel te overzien, maar dit duurde wel erg lang. Er kwamen nog mensen na ons en die kregen zelfs eerder eten dan wij!Toetje kwam wel redelijk op tijd, maar toen waren er veel mensen weg! Klaar met eten. Bij uitchecken kregen we ook nog te horen dat we het toetje zelf moesten betalen, was ons niet medegedeeld! Dat was helemaal een domper!

We willen graag hierover gebeld worden!

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Fletcher Hotels

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Fletcher Hotels nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door LeoAdrieVlasblom37